luni, 14 septembrie 2009

O lume fara Romania....

N-as zice ca sunt o persoana usor impresionabila , putine mesaje video de pe net m-au facut sa ma gandesc in perspectiva ... astazi am primit de la un prieten de-al meu , multam Dragos, un clip foarte interesant....cum ar fi lumea fara Romania....initial am zis ca e o gluma....dar cand colo se trateaza lucruri foarte serioase

cum ar fi lumea fara insulina , motorul cu reactie sau fara nota 10 a Nadiei , poarta sarutului , coloana infinitului , albastrul de Voronet , stilul Brancovenesc sau Istoria Religiilor...cu siguranta daca nu le-ar fi inventat si realizat ei , le-ar fi inventat altii ... totusi trebuie sa dam Cezarului ce-i al Cezarului

iar despre Romance si mancarea traditionala ... toata lumea stie ca nu e loc de comentarii, doar de admiratie

e bine ca ne cunoastem trecutul...cu viitorul ce facem ?

5 comentarii:

  1. frumoasa intentia , dar din pacate e greu sa trezesti constiinta romanului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,e frumos sa incercam sa nune uitam identitatea.Viitorul insa,nu prea confirma asta,din ce in ce mai des.Numai Dumneseu ne poate spune ce va fi in viitor.Noi suntem doar niste voci care strigam dupa perpetuarea frumosului din noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-este greu să îmi închipui o lume fără România... în primul rând pentru că ar însemna o lume fără... mine. Şi, la fel cum pentru apropiaţii mei eu însemn foarte mult, la fel şi ţara asta înseamnă foarte mult pentru lume. Singura consolare cu care rămânem este aceea că datorită unor oameni, datorită unor realizări, ni se pronunţă încă numele. Sper ca şi de acum înainte să existe câte o Nadia, câte un Ţiriac sau Hagi, câte un Brâncuşi care să aducă aminte lumii că totuşi existăm...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adrian - uneori simt ca strigatul nostru este dintr-un film "mut" ... poate vom ajunge sa dam volumul mai tare
    sper ca si Iguana sa mai avem reprezentanti ca cei mentionati , numai ca mi se pare ca numarul de oameni cu valori scade vertiginos, iar cel al non valorilor se duce catre cer...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bestial clipul. Pacat ca se termina cu accent atat de puternic pe bere. Parca ar fi un clip publicitar la bere.

    Dar ideea generala e dementiala. Asta ar trebui sa fie reclama Romaniei in strainatate, cand toata lumea ne face tigani sau lenesi. Problema e ca si noi, cand ne ducem peste hotare, ar trebui sa ne purtam cu mandrie, cinste si cu ideea videoclipului in minte...

    RăspundețiȘtergere