joi, 24 septembrie 2009

Leapsa de la Iguana

Sunt…un romantic incurabil
Aş vrea…sa-mi vad prietenii mai des
Păstrez…amintirea celor care m-au uitat
Mi-aş fi dorit…sa cant la pian
Nu îmi place…minciuna
Mă tem de…singuratate
E obligatoriu…sa nu renunt
Aud…susurul izvorului
Îmi pare rău…ca nu-i pot ajuta pe toti cei care merita
Îmi plac…cartile
Nu sunt…ceea ce vor altii
Dansez…cat ma tin picioarele
Cânt…cat ma tin plamanii , iar tobele asteapta cuminti sa le comand
Niciodată…nu-mi voi parasi familia si prietenii
Plâng când privesc…suflete ucise
Nu îmi place de mine pentru că…imi ofer sufletul fara "negocieri"
Sunt confuz…cand un prieten ma minte
Am nevoie de…liniste
Ar trebui…sa dau leapsa mai departe...

...dar te las pe tine , cititorule, sa alegi ce vrei sa faci cu ea
multumesc Iguanei pentru provocare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu