vineri, 18 septembrie 2009

Gand marunt...pentru prieteni mari

de curand am inceput sa-mi inchid toate conturile de pe site-uri de socializare...conturi facute pe vremea cand eram mandru student
aseara a venit randul fb-ului , unde la prieteni apar 365 de persoane...cate un prieten pentru fiecare zi...probabil aceasta cifra m-a facut sa-l pastrez
cat de frumos ar fi sa poti spune ca ai un prieten pentru fiecare zi, un suport pentru fiecare moment fericit si mai putin fericit

este si o reclama , parca la o bere.....din 365 de persoane cati sunt cei cu care as iesi la bere, cati te-ar ajuta la mutatul mobilei si cati ar fi pe care i-ai suna noaptea...cei din urma sunt putini dar extraordinari de buni

m-a pus pe ganduri ideea de prieteni...din cata lume cunosti, cati iti sunt amici si cati iti sunt prieteni de conjuctura ... si cati de putini iti sunt prieteni adevarati , prin viata noastra agitata trec foarte multe persoane care-si declara prietenia , pana in punctul in care nu se mai pot folosi de tine, in scopuri materiale...dar cei ce conteaza cel mai mult sunt cei pe care te poti baza la orice ora din zi si din noapte

pentru acei care imi sunt prieteni, in adevaratul sens, as face cele mai nechibzuite lucruri daca as sti ca i-ar ajuta ....si va multumesc ca existati

12 comentarii:

  1. "Adevaratii prieteni sunt greu de gasit, dificil de parasit si imposibil de uitat."- e un citat caruia nu-i cunosc autorul, dar imi place. 10plus pentru PRIETENIE si pentru cei care inca mai stiu ce inseamna cu adevarat asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu (mi)-am pus intrebarea referitoare la prieteni... http://noapteaiguanei.wordpress.com/2009/06/29/tu-cati-prieteni-ai/#comments

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iguana eu as raspunde direct la ultima intrebare...am 5 prieteni adevarati :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E de ajuns si unul singur !
    Cristian, se pare ca tu esti un prieten bun, lucru destul de rar in zilele noastre !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Leo , sunt foarte norocos sa am asa buni prieteni ... legat de mine...las la aprecierea altora ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. 5 prieteni adevăraţi? mulţi, mulţi, mulţi! alţii au mai puţini! mult mai puţini! :D Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va povestesc ce am patit si eu.. am iesit cu fetele intr-o seara in locul nostru obisnuit, prietenele mele de o viata. Desi nu ne mai vazusem de mult, am ajuns la concluzia ca nu avem ce sa ne spunem, nu mai avem nimic in comun. Oare atat de tare se pot schimba oamneii de la zi la noapte sau ne-am spus deja tot ce era de spus? trist cum unele prietenii care par a fi adevarate si de lunga distanta se pot transforma in amintiri dulci-amarui..

    RăspundețiȘtergere
  8. daca e vorba de prietenii din copilarie distanta si timpul "sapa" o uriasa groapa intre noi...am patit-o si eu cu cel mai bun prieten al meu din copilarie ... ne vedem de 2 ori pe ani si discutam aceleasi lucruri banale...serviciu , vacante , vreme... dar nimic cu substanta ...
    nu cred e vorba de schimbare , e vorba de maturizare
    sunt oameni care te ajuta sa cresti, iar unii te ajuta sa te mentii pe linia de plutire
    eu sunt bucuros ca totusi avem aceste amintiri dulci-amarui ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu e vb de asta, ne vedeam in fiecare zi, eram toata ziua impreuna, pana cand s-a maritat una dintre noi si adio prietenie..si totusi tot pe noi ne judeca pt ca suntem prea ocupate cu munca, cu viata noastra si nu avem timp sa vb de pampersi si ce sa mai gatim azi... unde e prietenia dintre noi? A murit in ziua in care ea s-a maritat??

    RăspundețiȘtergere
  10. in cateva cuvinte as zice ca s-au schimbat prioritatile , din pacate

    RăspundețiȘtergere
  11. nu casatoria sau copii iti schimba sentimentele pentru o persoana. Pur si simplu cred ca nu era tocmai o prietenie. Am prieteni casatoriti, cu copii, cu preocupari diverse. Nimic nu poate schimba relatia asta. Si nici macar nu poti zugravi in cuvinte cum se cuvine. Cum dracu sa povestesti cum stai langa un prieten trist la 4 dimineata dupa ce ati povestit 2 sticle de vin si nimeni nu spune nimic dar intelegeti? Din cand in cand mai ridica unul din ei un deget de parca i-a venit brusc ceva in minte si vrea sa impartaseasca dar mana ii cade alene pe langa corp si pe fata i se intinde o lehaminte de numa numa. Ah? Ia povestiti voi asa ceva si mai ales faceti-i pe cei ce citesc/asculta sa inteleaga sentimentul.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ove ... ai dreptate , e greu de pus in cuvinte ... cel mai bine este sa experimentezi pe propria piele o astfel de stare in care e suficient sa-ti arunci privirea in directia lui/ei iar cuvintele sa devina inutile ...

    RăspundețiȘtergere