joi, 24 septembrie 2009

hai sa dansam....salsa

In ultimele escapade nocturne facute cu prietenii mei mi-am dat seama ca am ignorat ceea ce iubeam sa fac...sa dansez. Am fost in cateva cluburi din bucuresti si am incins ringurile de dans pana in zori de zi...
mai putin intr-un club de salsa , unde cei care se ocupa de bar si de club , sunt niste dansatori extraordinari...cand au inceput sa danseze noi am facut cerc in jurul lor si i-am urmarit cu uimire.
din vorba in vorba discutam cu prietenii ca si noi am putea dansa salsa...si cum eu accept orice provocare , m-am inscris la curs...sper sa nu am doua picioare stangi si sa ma descurc :)

cateva cuvinte despre salsa luate de pe site-ul scolii de dans:

Muzica de dans contemporana a afro-cubanezilor care cuprinde elemente de jazz si rock, raspandita la New York de catre imigrantii din Puerto Rico, a devenit cunoscuta la sfarsitul anilor 60. Conceptul a provocat dezbateri in randul muzicienilor si in randul altor "experti", unii dintre acestia afirmand ca salsa nu este un stil sau un gen specific, ci mai degraba un concept care denumeste o gama variata de genuri afro-latine/caraibiene; altii sustin ca termenul Salsa s-a nascut ca instrument de marketing, cuvant imprumutat din domeniul culinar, in scopul cresterii vanzarilor pentru acest gen de muzica. Muzica salsa are un ritm variat predominant caraibian, popular in multe tari latine. Nu se stie cine a folosit acest nume pentru un gen de muzica si dans, nici de ce, dar toata lumea este de acord ca metaforic termenul este potrivit, pentru ca muzica este 'savuroasa'

si cateva imagini de la sala :

2 comentarii:

  1. Succes la dans! Aştept primul filmuleţ cu tine... dansând SALSA! Avertisment! Este posibil (dacă nu ai "antrenament")ca după primele două- trei lecţii să ai o uşoară febră musculară, dar, important este să nu cedezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost deja la primul antrenament si a fost super...am ras...am dansat si am promis ca duc cursul pana la capat , pana ajung la avansati...
    cel mai mult mi-a placut , vizualizand grupa premergatoare grupei mele,oamenii care vin la cursuri de la copii de 15 ani la oameni frumosi de 50-60 in fata carora ma-nclin
    acesti oameni mi-au intarit convingerea asupra zicalei "niciodata nu-i prea tarziu"

    RăspundețiȘtergere