sâmbătă, 12 septembrie 2009

Leapşa veselă din padure

Am o primit o leapsa luminoasa de la Digital Elf si-o sa raspund provocarii cu mare placere

1. Când ţi s-a-ntâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău?
Cand mi-am dat seama ca totusi nu ma pricep chiar la toate , ca deh nu le poti sti pe toate...desi zodia ma recomanda ca incapatinat , se intampla sa si ascult...

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce?
Ion Creanga, l-as invita in curtea casei mele parintesti ... la masa de sub cires si-mi imaginez cum ar spune povestile sale nemuritoare...inclusiv aceea mai putin apreciata... Ciorba rece scoasa din putina cu mamaliga aburinda, cu o tochitura moldoveneasca si-un pahar de vin, urmate de poale-n brau ... vorba aia "la placinte inainte"
Mi-l imaginez vorbind molcom , colorat si glumet iar eu ma vad cuminte si ascultator si cu un zambet larg pana la urechi

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta?
Recunosc ca am invat multe de la multi , dar cea mai mare influenta in viata mea a avut o carte...Codul Bunelor Maniere

4. Care-i ambiţia ta secretă?
Pace in lume....dar , stai , nu sunt la un concurs de frumusete
si daca tot e secreta , imi permiteti sa ramana secreta ? va spun cand se va indeplini

5.Preţul gloriei?
As zice nebunia...sau as zice ca gloria materiala implica pierderea gloriei emotionale si invers

6. Greci sau Romani?
greu de ales intre sportivi si promotori de evenimente sangeroase cu gladiatori , intre stiinte si constructii...zic Greci, chiar daca romanii sunt stramosii mei

Mi-ar face placere sa aflu parerea Andrei , Iguanei , Katakitoka , Leo si a lui Boss

5 comentarii:

  1. ce imaginatie ai!:) partea cu Ion Creanga mi-a placut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, ce smecher esti ! Te-ai mai gandit tu un pic, si totusi ai pasat leapsa... :D

    Si mie mi-a placut alegerea lui Ion Creanga. Mi-ar placea sa asist la un asemenea pranz !

    O sa-mi pun mintea la contributie si o sa onorez leapsa, multumesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Leo am zis ca ar fi frumos sa aflu parerea voastra si plus ca n-am stiu ca trebuie facute nominalizari ... deh...sunt incepator in ale blogurilor :) noroc ca m-a luminat astazi cineva persoana importanta

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Merci Cristi, o sa incerc sa o preiau. :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am preluat leapşa fără ca măcar să citesc cu atenţie răspunsurile tale (sunt influenţabilă... ăsta este adevărul!). După ce voi răspunde, le voi citi şi pe ale tale! :D

    RăspundețiȘtergere