luni, 1 februarie 2010

Superior Scribbler

Joi dimineata ma uitam , ca in fiecare zi de altfel, la razvan si dani, 2 nebuni simpatici ... Pe cand imi cautam cheile/telefonul/portofelul il aud pe Dani cu o replica geniala legata de incheierea anului scolar "la final de an mergeam la careu la premiere, la premierea colegilor de clasa" si-mi veni si mie in cap de cate ori am fost premiat eu in scoala. Dragii mei o singura data nu am fost doar spectator la careu, atunci cand am premiat in clasa I , cu premiul 3 sau mentiune (se pune ?) , nu mai stiu exact dar verific cand ajung la Piatra Neamt, dar imi amintesc perfect media : 9,81

Uite asa parca m-a lovit regretul ca am luat un singur premiu la scoala , ca n-are tata ce atarna in camera in care spera sa ma intorc , pana am ajuns sa citesc un articol de-al Elfului Digital , care m-a blagoslovit cu un premiu simpatic , Superior Scribber

Ha ha, am si eu un "auard" al meu care arata cam asa:




Multam fain Elfule ca ma citesti si ca m-ai premiat ... mi-ai facut o surpriza foarte placuta . Promit ca voi ramane pe pozitii.
Peste wk end am stat si-am incercat sa fac si eu lista de premianti , ca doresc si eu foarte mult sa laud cativa oameni pe care am onoarea si placerea sa-i citesc:
Leo , maestra emerita a PA-urilor (PA-proza arhiscurta) , nasa de personaje emblematice Maricel si Maricica si exploratoare de ingrediente secrete - IL Caragiale al blogurilor
Iguana , falnic sustinator al limbii romane si al gramaticii corecte prin sfaturile gramaticale , bloggerita demna de "Convorbiri Literare" varianta online si pe care o rog sa ma ierte ca abia acum, in timp ce scriu acest articol, am descoperit ca m-a surprins cu acelasi minunat premiu :) Sar na muuult de tot, inseamna mult pentru mine.
Alina , aka Katakitoka, fata cu gargarite, ale carei scrieri ,mai rare dar de calibru mare m-au lasat de multe ori fara cuvinte, in afara celor de apreciere ...
Catalina Ciuvica si poeziile ei pline de substanta, care m-au pus adesea pe ganduri.
Elful Digital, acest Ion Creanga al blogosferei , care de fiecare data aduce zambetul pe buzele cititorilor sai, mai ales cand se plimba cu tramvaiul sau cand merge la vizita medicala
Se pare ca acest premiu trebuie imprastiat in lume, asa bucurati si voi pe cine vreti si pe cine merita, aruncati poza in articol si .... numai bine
multumesc Iguanei si Elfului pentru premii ... Eu , bucuros , zambesc strengareste :)))
o saptamana faina !




2 comentarii:

  1. Cristian, mea culpa... Mea maxima culpa !
    Cum de n-am vazut articolul tau pana azi ?
    A fost o perioada mai incarcata si n-am mai bantuit ca alte dati prin blogosfera.
    Multumesc din suflet pentru aprecieri si pentru premiu, complimentele ma coplesesc ! :)
    Multumeeeeesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Leo, ca-ntotdeauna ,cu mare placereeee ! :)

    RăspundețiȘtergere