marți, 19 ianuarie 2010

Aprecierea

in ultimul timp inspiratia, si-asa putina, m-a cam parasit , pana la o discutie interesanta ... aprecierea fata de semenii nostri, de cei pe care-i iubim si fata de cei pe care-i uram ... pentru toti cei care ne schimba cate un pic intentionat sau poate doar ca trebuie sa ne schimbe

acum ceva timp cineva imi spunea o chestie care mi-a ramas blocata in minte, ca disc zgariat care nu vrea sa cante mai departe ... am fost intrebat daca am citit o chestie si ce parere am ... eu ,de colo, ascuns in spatele butoanelor, ii zic, he he am citit de mult ...
"-pai si? ce parere ai? ti-a placut ?
-da , mi-a placut foarte mult
-pai, si nu zici nimic ? taci malc ?
-pai ..."

si-aici m-am blocat ... a fost una din putinele dati in care chiar am ramas fara cuvinte. cand sunt pus in dificultate mai schimb subiectul, o mai dau pe discutii englezesti ... orice , dar nu tac . De data asta am fost pus in coltul clasei cu fata la perete.

intr-un final mi-am dat seama ce grava greseala am facut acolo si cam in general in ultimii ani... am uitat spun celor din jurul meu cat ii apreciez (mai mult sau mai putin) dar ca-i apreciez intr-un anumit fel.

desi poate parea penibil cateodata dar cand va voi spune ca va apreciez sa stiti ca nu o fac pentru a obtine ceva, ci doar pentru ca pur si simplu apreciez ceea ce faceti

si cum o poza face cat o mie de cuvinte, filmuletul urmator face cat ... va las pe voi sa apreciati ... fiti ingaduitori si urmariti-l pana la capat

5 comentarii:

  1. Demential filmuletul. L-am mai vazut undeva cu mult timp in urma, uitasem cum se numeste.

    Acum, revenind la subiect, e cam utopic ce face baiatul. E o linie foarte subtire intre a incuraja pe cineva si a face misto de el profitand de naivitatea lui :D

    Dar aprecierea sincera, cuvantul bun, incurajarea, sunt din ce in ce mai rare in zilele noastre. Mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
  2. lucrurile bune ,din pacate, sunt din ce in ce mai rare in ziua de azi ...

    RăspundețiȘtergere
  3. aropo de filmulet este grozav.

    Cat despre postare, sunt absolut sigura ca u i uitat sa apreciezi. Aprecierea nu se face numai prin civinte ci si prin orice gest. Si chiar daca nu realizezi acest lucru apreciezi lumea cu fiecare privire pe care i-o dai.

    RăspundețiȘtergere
  4. bine-ai venit Maria ! nu am uitat sa apreciez, asa cum zici si tu, dar cred ca uneori este bine sa mai dau glas aprecierii...

    RăspundețiȘtergere
  5. E o lectie buna - sa-ti exprimi aprecierea. Multi considera asta o slabiciune, si nu inteleg de ce.

    RăspundețiȘtergere