luni, 8 februarie 2010

Meseria, bratara de aur

Astazi a venit profu , Digital Elf, si a deschis catalogul la numele meu. Si m-a pus sa vorbesc despre meseriile pentru care aproape ca n-as pune pleoapa peste pleoapa noaptea, de nerabdare s-ajung din nou la slujba.Tema nu era in caietul de casa, asa ca nu m-am pregatit , dar improvizez. Sper sa iasa ceva bun.

Una din meseriile astea ar fi cea de castigator la loto, dar de sume de alea mari , ca sa-mi iau concediu un an de zile si sa-mi iau iubita de mana si sa plecam in lume sa vedem Parisul, Londra, Praga, Las Vegas-ul, Sidney, Egiptul, Japonia, Coreea , Laponia samd....asa un fel de imprejurul lumii in 365 de zile.

Una din variantele care si acum, cand scriu asta imi dau fiori, este cea de muzician. Cand eram tanar si nelinistit am avut bafta sa fiu tobar intr-o trupa de rock, colea la mine in Piatra Neamt. Cate nopti n-am dormit ca sa putem inregistra primul si singurul album si apoi emotiile la primul festival la care am participat,"Young rock for Youngs" ... deci da, as alege sa fiu din nou tobar

Apoi ar mai fi meseria de patron, glumesc un pic, dar nu foarte tare. Mi-ar placea sa am propriul club de jazz/blues la a carui deschidere sa vina Al Pacino si Robert de Niro. Clubul asta ar fi un fel de club exclusivist, in care sa se intre doar pe baza de card de membru sau de invitatie din partea membrilor si in care sa nu fie nevoie de rezervare, decat la ocazii speciale.Aici nu vei fi nevoit sa platesti decat o data pe luna consumatia , frumos factura trimisa , sa nu stai dupa chelneri sa-ti aduca nota si pana se hotarasc cum sa-ti schimbe restul ca sa le lasi si lor bacsis.

Hmmm, ce-ar mai fi ? Filatelist , pasiune cultivata de cand eram strumf , adica de prin 90. Timbrele si efectele postale in afara faptului ca sunt foarte frumoase sunt si foarte profitabile... pentru cine are timp sa se ocupe.

Frumos ar fi sa fiu si fotograf , dar din ala cu film asa cum am inceput in primu an de faculta cu un Zenit 11 si l-am prapadit la un chef ... nici acum nu cred ca stiu ai mei ce s-a intamplat de fapt

Din ciclul ce mi-ar placea sa ma fac cand o sa fiu mare si nu m-am facut, ar fi cariera in Armata , la cat de ordonat sunt, cred ca mi s-ar potrivi.

Si cum orice leapsa trebuie data mai departe, o dau si eu catre toti cei care au placerea de a o prelua .

3 comentarii:

  1. pune mana si ia-ti carnetul categ A si hai cu noi calare si apoi o sa ai si o meserie care sa nu te lase sa pui geana pe geana de nerabdare se se faca dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  2. tot la Valcea si Costinsti erau cele mai tari festivaluri de rock; iar ca Emil Laghia (ala de la Compact l-a omorat nevasta) n-a mai fost chitarist...
    zici ca ai bagat tobe, mai Vinnie Colaiuta al Moldovei:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ove, stii bine ca de ani buni zic ca imi iau permis categ A, dar sunt convins ca nu e de mine ...

    @Kaos Moon...de festivalurile de la Valcea si Costinesti doar am auzit, te cred ca erau tari ...
    si da, am bagat tobe o gramada si inca as mai baga, dar cine stie ce se mai intampla in viata! merci de legatura cu Vinnie Colaiuta !

    RăspundețiȘtergere