sâmbătă, 14 noiembrie 2009

studiu despre tine

vineri 13 , atunci cand si barbatii plang

"locuiesc vizavi
te vad in fiecare dimineata gol cu ferestrele larg deschise
nu ma arat, caci asta te-ar face sa zambesti
te studiez
numar femeiele pe care le porti seara
si le incercuiesc pe cele care si-au castigat dreptul sa deschida fereastra dimineata
iti stiu chipul speriat cand esti singur si te-am vazut de-atatea ori plangand dupa ce ai umilit o femeie care tocmai a plecat
ti-am vazut toate mastile , caci intr-o zi ai lasat ferestrele deschise si la pod
trebuie sa urci acele trepte singur ca sa-ti alegi cine vrei sa fii
cred ca doar in trei zile din ultimul an ai trait fara nici o masca
si-atunci iti venea mereu in vizita aceeasi femeie
doar atunci inchideai ferestrele , toate
si trageai perdelele , toate
si plecau , toate celelalte
intra cu spatele drept la tine, dar iesea fugarita de cat de tare te-ar fi iubit, daca nu te-ar fi stiut atat de bine... atat de rau, de fapt

nu iubi, asteapta sa vin sa-ti fac curatenie"



PS: vineri am uitat masca si am fost barbat

3 comentarii:

  1. Trecând peste neşansa de a-mi place acest cuplu, să nu uităm, totuşi, că Mihaela a terminat regia! Şi, de asemenea, să nu uităm că Dani este un tip inteligent, care, dacă vrea, poate juca un astfel de rol fără probleme.
    Dacă a fost un rol, l-a jucat bine.
    Dacă a fost un rol, a fost regizat bine.
    Dacă totul a fost spontan şi se iubesc atât de mult, bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. of... mii de scuze!!! *neşansa de a-mi plăcea! ruşine mie... m-am grăbit!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sper ca a fost spontan si nu o sceneta facuta pentru lansarea cartii si intoarcerea in tara a Mihaelei
    textul in schimb, indiferent de prezentare, trebuie sa recunosc ca este de o sensibilitate extraordinara

    RăspundețiȘtergere