sâmbătă, 31 octombrie 2009

saptamana nebuna ... dar de fapt buna

a fost o saptamana nebuna in care am avut "vizita de lucru" din partea colaboratorilor din Polonia ... in fiecare zi am avut minim doua intalniri si evident cina de afaceri ... mai trebuie sa si muncim , nu ? :)))

stiti insa ce m-a surprins cel mai tare in toata saptamana asta ? ca a fost nevoie de vizita unor straini sa-mi reamintesc cat de frumos e bucurestiul , cel vechi si cel nou, cat de frumoase sunt romancele si cat de buna este mancarea noastra .

cand vine un strain in vizita incerc sa-l introduc in atmosfera locala , o plimbare pe jos sau cu masina prin bucurestii de altadata , o cina la "Caru' cu bere" sau la "Jaristea" , o vizita pe la muzeul satului, o orchestra romaneasca si un pic de limba romana. simpaticul meu coleg polonez s-a fastacit atat de tare in fata unei doamne incat a scapat 2 cuvinte "fata frumoasa" ... a fost atat de simpatic incat nimeni nu s-a suparat. era sa uit, stie cine a compusa ciocarlia si in ce filme maestrul Zamfir a incantat lumea cu a sa muzica
morala acestei saptamani este una dureros de simpla: in loc sa cautam sa apreciem ceea ce nu ne apartine, mai bine ne-am uita in curtea noastra si ne-am da seama ca romancele sunt cele mai frumoase femei din lume, mancarea noastra este una dupa care iti lingi pana si degetele (isi linge careva degetele dupa pizza ? :P ) , ca avem o muzica care nu te lasa sa stai locului la masa si cele mai frumoase peisaje ... mai sunt multe lucruri, dar le stiti si voi, nu ?

din pacate uneori uitam toate acestea ... unele lucruri imi sunt atat de aproape incat nu le mai vad si noroc ca ma mai trage cineva de maneca doi pasi inapoi ca sa vad mai bine ... sa mai vii strainule!

3 comentarii:

  1. Din pricina uscăturilor am ajuns să nu ne mai vedem pădurile - din păcate...
    Am doi ani, am primit vizita unei prietene plecată de 20 de ani din ţară, împreună cu soţul ei, scoţian. Ea m-a rugat să-i plimb prin Bucureşti, pentru că nu ştia de transformări au mai avut loc de-a lungul anilor. Şi pentru că în Bucureşti erau 40 de grade, i-am dus apoi şi la Sinaia. Când a văzut sinaia, scoţianul a oftat: "de-am avea la noi aşa ceva, am fi bogaţi!"...

    RăspundețiȘtergere
  2. altii au facut din pustiu oaze de turism iar noi o sa fim mereu "saracii bogati" ...

    RăspundețiȘtergere
  3. O ocazie buna sa redescoperi orasul in care traiesti !
    Da' sa stii ca si polonezoaicele sunt frumusele ! :)

    RăspundețiȘtergere