vineri, 21 august 2009

Stuff à la subsemnatul

azi ma gandeam si eu la nebunia asta cu criza...ca prea toata lumea vorbeste de ea cu naduf si invartosati de toate furaciunile pe care le fac unii ...nu vreau sa discut politica...nu vreau, nu stiu, sunt apolitic... ma gandeam ca la noi criza este de fapt o criza facuta de noi , de media si de furaciunile unora... unii ma vor contrazice ca somajul e mare, dar am facut si eu un mic studiu si am aflat ca de ex rata somajului in iunie 2004 a fost mai mare decat cea din 2009, iar in 2004 n-a zis nimeni de criza....

eu vroiam de fapt sa zic de criza de personalitate a omului din sec 21 care este deja prea sufocat si plin de banal, mult prea plictisit si dependent de tehnologie ..totul se leaga de telefonia mobila, de internet , de emailuri .... de site-uri de socializare....iar eu ma plang pe blog :))

where's the fuckin romance dude ? it's gone, my friends....va amintiti domnilor ca mergeam frumos la fata si-i faceam curte (ha ha, stiu ca va ganditi la curte in fata blocului :P ) si o invitam la o parjitura si o citronata si intr-un moment de maxima sinceritate ii ziceam "vrei sa fii prietena mea?" varianta de acum este mult mai scurta si sa transmite prin sms sau pe email


ieseam cu baietii la agatat intr-un parc , faceam eye contact cu fetele , acum se face web sau photo contact pe tot felul de site-uri , gaseam siretlicuri de atras privirea sau ne auto-invitam pe banca pe care stateau ele...ce vremuri frumoase

atunci se mergea la teatru , la cinema, la cofetarie .... acum ne intalnim pe chat

ne intalneam in spatele blocului sa jucam septica sau popa prostu....acum stam si jucam mafia pe facebook (asta ma joc eu :))))


mi-e dor sa mananc fructe de pe jos , sa alerg prin ploaie si sa mananc paine coapta pe cuptor... acum ploaia e un pic acida, iar fructele si painea le cumpar ambalate in plastic si mai sunt si fara gust


mi-e dor sa beau lichior si bere la crasma din spatele liceului , sa spun poezii cu dom profesor de romana si merg in excursie cu profa de geografie si eventual un flirt nevonovat cu profa de engleza


ahh.....eram sa uit...candva scriam scrisori....imi aduc aminte cu drag nerabdarea cu care asteptam sa vina postasul si sa vedem daca am primit ceva de la partenerii/ele de corespondenta.


acum hartia este pentru dinozauri , padurile sunt langa zone rezidentiale, cognacul nu se mai serveste in pahar caldut, iar fumatul nu mai este chic, este doar o metoda de destresare.

oare unde o sa ajungem ?.... sper sa nu ajungem personaje de Second Life...

3 comentarii:

  1. mie-mi place criza. a mai dat la o parte o bucata de prost-gust

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate Inne...poate asa ne mai intoarcem si catre traditiile noastre

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi este tare dor de tigara fumata pe ascuns in pauzele dintre orele de la liceu, de discutiile inocente cu colegele, de privirile inocente schimbate cu colegii...Mi-e foarte dor!

    RăspundețiȘtergere