miercuri, 12 august 2009

Am fost la teatru.....ghici la ce piesa ?


Unii dintre voi ar zice ca am devenit obsedat de acest subiect dar pentru seara asta minunata de marti aveam cu totul alte planuri: sa ma vad cu un amic de-al meu din cluj la o bere la motoare si sa vorbim de cea mai mare pasiune a noastra ,muzica, iar apoi sa ma vad cu o fata foarte draga mie. Din pacate pentru mine faza cu fata nu s-a potrivit , n-ar fi prima data. Nu ma las , sunt perseverent.....

In schimb am fost la motoare sa ma vad cu Obssy un tip extraordinar care face super muzica si cu care sper sa pun pe picioare un proiect muzical de toata frumusetea.

So....am ajuns la motoare, frumoasa locatia , dar cam plina de pipitzi si pipitze (scuza-ti-mi "tz"-ul , dar e vorba de generatia care la teza scriu cu "tz" si "k" in loc de ce stim noi, astia mai batrani......cred ca in cativa ani se va da teza la yahoo messenger si proba practica la "Wow")

Revenind la subiectul de baza, ma duce Obssy intr-un colt de terasa si dupa o usa , surpriza, o minunata locatie unde sade foarte bine si frumos o scena si un mic anfiteatru pentru cativa zeci de spectatori...... Prima coincidenta este ca s-a jucat piesa din ale carei replici am dat citire si spre comentare in prima mea postare pe acest blog, adica "Dragostea dureaza 3 ani".

A doua coincidenta este ca rolul principal a carui replica am citat-o ieri este nimeni altul decat un tiz de-al meu , mr Cristi Iacob....A treia si cea mai tare este aceea ca am primit certificatul de divort al lui Marc Marronier (Cristi Iacob) si al Annei (dna Adriana Trandafir) unde ce-mi vad ochii .... data de nastere a lui Marc este 24 aprilie ( e si ziua mea de nastere )

Coincidentele sper ca s-au oprit aici, daca nu o sa mai aflu maine seara, cand merg din nou la teatru la motoare....apropo s-a putut intra cu bautura de la terasa, dar atentie daca mergeti sa treceti pe la toilet inainte de, ca in timpul piesei este pacat sa pierdeti momentele de virtuozitate ale unor oameni extraordinari.

Complimentele mele celor care au pus in scena aceasta minunata piesa, a fost superba.....Chris Simion-regie, Lian Ioneso-scenografie, Dan Vezentan-proiectie, Ioana Marchidan-coregrafie si mult prea minunatii actori Cristi Iacob, dna Adriana Trandafir, Gabriela Iacob, Vitalie Bichir, Ioana Marchidan

In aceasta seara , adica pe 12 aug, se joaca "Te iubesc! Te iubesc?" , incepand cu ora 21. Biletul este la pret de pizza (25lei) , iar berea e ieftina colea pe terasa

va astept sa radem dezinhibati ! noapte buna sau buna dimineata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu