vineri, 14 august 2009

Fila de poveste....

Am iubit , dar ma vindec.....Se spune ca in viata ai ocazia sa intalnesti 3 mari iubiri...iar eu tocmai am renuntat la una dintre ele.

Am avut un vis, dar el s-a naruit ca o tigara uitata intr-o scrumiera....a stat cuminte , a ars si a ajuns si la final...la fel si sentimentele si rabdarea mea....poate am avut asteptari prea mari de la aceasta poveste, m-am aruncat cu toata fiinta mea in mrejele ei si nu am mai fost acel om calculat si atent ca si pana acum.
Un prieten de-al meu mi-a zis o chestie desteapta tare: daca esti doar tu intr-o ecuatie de 2, mai bine pleaca. So today I did....sau In love it's like in bizniz , If you invest a lot of feelings and you don't have any return of investment , it's smarter to quit. This time I'm a quiter...don't hate the game, hate the players

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. (Moulin Rouge)

8 comentarii:

  1. Într-un fel, îmi place să văd că există şi bărbaţi care declară că au iubit. Asta pentru că, eu, cel puţin, nu prea am întâlnit barbaţi dispuşi să vorbească despre o iubire şi, mai ales, despre o despărţire. Părerea mea este că bărbaţii sunt mult mai... discreţi - atât când iubesc, cât şi când pun punct.
    Bărbaţii vor să evite conflictele, de obicei, pe când femeile vor să le rezolve...
    Îmi pare rău pentru dezamăgirea ta. Cuvintele şi sfaturile, o ştiu din experienţă, sunt de prisos. Fiecare dintre noi luptă enorm când ia o asemenea hotărâre. Cel mai urât este atunci când minciuna domneşte peste o relaţie care este oricum supusă finalului. Prietenul tău are mare dreptate - nu are rost să stai acolo unde nu eşti dorit... sau... poate că esti dorit, dar dacă celălalt nu o arată şi te simţi singur...

    RăspundețiȘtergere
  2. Teoria cu numarul fix de mari iubiri e o poveste. Recunoaste ca au fost multe momente frumoase care ti-au hranit visele in noapte si ti-au dat aripi ziua! Pastreaza amintirea lor. Candva, iti vei aminti cu placere. Nu este vina nimanui: la un moment dat, o data cu o mai buna cunoastere puntea de legatura nu a mai functionat, ceeace presepune ca elementele care o compuneau "nu faceau priza". In urma sa ramana un suvenir usor ca o batista, suav precum mireasma de dulce staniol.Va veni o alta iubire! Sa nu o compari cu prima, sa nu privesti inapoi ci inainte, cu increderea ca poate totusi iti vei intalni jumatatea. Uneori dureaza o viata intreaga pana descoperi sufletul pereche, dar oricand va veni vei fi fericit ca l-ai descoperit. Pana atunci bucura-te de frumusetea vietii, fa-i jocul lui Cupidon, care uneori mai greseste tinta si lasa sufletul sa aleaga!Orice iubire este o binecuvantare, fiindca atunci cand iubeste, omul lasa sa se vada tot ce are mai bun in el.Nu purta pica fetei care nu se ridica in dragoste la cota asteptarilor tale sau la inaltimea sentimentelor tale, fiindca fara sa fie vorba de rea vointa sau absenta iubirii, sint suflete care nu sint capabile sa primeasca atata iubie cata i se ofera: este ca si cum ai incerca sa inghesui un ocean intr-o mare. Bafta si nu uita SA IUBESTI.

    RăspundețiȘtergere
  3. @noaptea iguanei - la un moment dat orice barbat va recunoaste ca a iubit...consider ca multora dintre noi, barbati sau baieti, ne este frica sa recunoastem acest lucru pentru simplu fapt ca asa ne aratam slabiciunile, apropierea fata de lucrurile si sentimentele frumoase...multi prefera imaginea de tough guy intangibil si rece...dar orice barbat isi are un punct de topire, important este ca persoana potrivita sa-l descopere, in situatia mea ea l-a descoperit in prima seara
    iti multumesc pentru gandurile bune

    RăspundețiȘtergere
  4. @stropi de suflet ... acum cateva zile am facut greseala sa-i port pica pentru ca nu s-a ridicat la magnitudinea sentimentelor pe care le-am avut (si le mai am) pentru ea...dar mi-am dat seama ca am facut o mare greseala...putinele femei pe care le-am iubit au ramas in sufletul meu "un suvenir usor ca o batista"
    iti multumesc pentru gandurile frumoase si nu voi sa iubesc si sa fac jocul lui cupidon

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristian, nu spune "nu voi sa iubesc" pentru ca din start este o cauza pierduta! Vei iubi mai devreme sau mai tarziu! Si cu cat se va intampla mai tarziu, cu atat patima va fi mai mare, fiindca fara sa vrei o sa ti se faca dor de iubire si chiar daca n-ai sa vrei sa recunosti, in momentul in care o vei intalni o vei sorbi cu nesat de teama ca va fugi dulcea minune!
    In ce priveste jocul lui cupidon cu sagetile lui aruncate aiurea, Cupidon... ma refeream la micile flirturi, care nu fac rau nimanui (din contra, placerea este de ambele parti si nu implica obligatii) dar care dau culoare vietii!
    Ma poti contrazice, firesc, nici nu am pretentia ca eu detin monopolul adevarului, dar incearca sa nu uiti ce am scris acum si peste ani posibil sa vezi ca totusi am dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  6. @stropi de suflet ... cu siguranta ai dreptate, dar acum sunt in perioada de negare. in plus de asta mi-am dat seama ca oricat as cauta-o eu, tot ea ma va gasi pe mine.
    Intre timp probabil o sa fac jocurile nevinovate ale lui Cupidon.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Atunci cand iti doresti cu adevarat un lucru,intreg Universul va conspira pentru ca acel lucru sa se intample pentru tine..."

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar asa este :
    "Cand iti doresti ceva cu adevarat, tot Universul conspira pentru indeplinirea visului tau". Paul Coelho - Alchimistul
    D.

    RăspundețiȘtergere