vineri, 31 august 2012

Jurnal de familie - povestea merge mai departe

Au trecut cateva luni bune peste acest blog, in care mi s-au intamplat o gramada de lucruri minunate

In 2011 am scris un articol intitulat "Hai ca se poate" cu o stare de bine molipsitoare. Aceasta a fost incununta cu o superba nunta in 18 Iunie 2011 facuta intr-un grup restrans de prieteni si mai apoi cu aflarea vestii ca voi fi tatic :) Ce-si poate dori mai mult cineva ?

 
 
In Martie 2012 , mai exact Duminica l1 , la ora 16:50 a aparut pe lume Ilinca mandrete de fata de 3.150 si 50 cm. N-am luat cea mai buna nota , pentru ca am fost mai alintata si n-am tipat cat a trebuit si nu ne-am agitat pe masura. Important este ca a venit pe lume sanatoasa si ne mentinem in ritm.
 
 

Va urma :) This is just the begging
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu