miercuri, 21 octombrie 2009

unde ai vrea ...

sa te trezesti maine dimineata ?

pare o intrebare simpla cu un raspuns si mai simplu ... dar totusi nu-i chiar asa...din atatea dorinte, visuri si vise ce alegi la prima gandire ?

acasa in siguranta patului tau, in casa parintilor tai, oriunde alaturi de perechea ta , de copilul tau , la polul nord, pe o plaja insorita , Londra , Paris , Roma ... in viitor , in trecut , undeva de unde nu trebuie sa pleci ...

In cautarea unui raspuns mi-am amintit ce obisnuiam sa visez...

"It's a simple question and the answers can lead us anywhere.
So go ahead, ask yourself"

9 comentarii:

  1. stii ce ti-am zis mai devreme pe mess, asa ca raspunsul meu inevitabil se leaga de o persoana. As vrea sa fie asa cum e, as vrea sa fiu asa cum sunt, as vrea sa fie asa cum e... dar as vrea sa fie aici. Sau eu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar tu? Unde ai vrea sa te trezesti?
    Ce forme-ai vrea sa te-nconjoare?
    Ai avut timp sa te gandesti
    Formelor poti sa le dai culoare?

    RăspundețiȘtergere
  3. o prietena draga mie imi spunea ca cei single spun ca nu conteaza unde ci cu cine, pe cand cei care nu sunt single vor spune o locatie
    eu spun ca as vrea sa ma trezesc din nou la Paris alaturi de persoana draga mie

    legat de formele care sa ma-nconjoare...sa fie prietenoase si in culori vii

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca mergem pe logica prietenei tale...inseamna ca tu esti single in doi?!

    RăspundețiȘtergere
  5. as zice chiar ca suntem 3: me, myself and my ego :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sau poate insemna ca sunt cu cineva, dar totusi single !

    RăspundețiȘtergere
  7. o viata intreaga suntem singuri. important e cu cine.

    RăspundețiȘtergere
  8. /bow, ovewan ...
    in rest.. eu cred ca sunt norocoasa ca eu, dupa cativa ani de extensive travelling (uneori ma uitam pe noptiera prin pliante ca sa-mi amintesc unde naiba sunt, ca toate camerele de hotel de la un punct incolo arata la fel), am ajuns sa iubesc sa ma trezesc acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. as vrea sa ma trezesc langa o persoana ...

    RăspundețiȘtergere